Content marketing ili kako ispričati vašu priču
Content (ili sadržaj) možete zamisliti kao zabavu, dok je promocija pozivnica na tu zabavu. I dok tradicionalni marketing priča ljudima, content marketing priča s ljudima, vašom publikom i korisnicima.
Content marketing je prvi dojam
Content marketing temelji se na contentu jer bez obzira da li kupcima nudite revolucionaran proizvod ili usluge šišanja upravo u njihovom kvartu, vaš content je taj koji će zainteresirati i angažirati publiku, te ih pretvoriti u kupce ili potrošače.
Kod pisanja sadržaja budite zabavni i zanimljivi, ali i edukativni. Zanimljiva informacija će zainteresirati korisnika i zadržati na vašoj web stranici ili ga motivirati da tu informaciju podijeli na društvenim mrežama.
Kvalitetan content marketing, odnosno kvalitetno ispričana priča utječe na Internet tražilice, točnije SEO, što za vas znači višu poziciju na npr. Google-u, bolju reputaciju brenda i povećanje posjećenosti vaše stranice, a time i povećanje prometa. Zanimljiv i zabavan content olakšat će i unaprijediti vaš odnos s kupcima, ali i donijeti niže troškove oglašavanja u odnosu na tradicionalne marketinške alate.
Koliko god je content marketing drugačiji od onog tradicionalnog, ono što ih spaja i pokreće je (kao i u većini područja) povrat investicije, tzv. ROI te poboljšanje poslovanja. Jer ipak nam je svima to ultimativni cilj.
Kako napisati kvalitetan content?
Svaka priča, pa tako i vaša, se može pretočiti u kvalitetan content kroz nekoliko koraka.
Prvi i osnovan je istraživanje – od ključnih riječi i obujma mjesečnih pretraživanja tih riječi, do relevantnih informacija iz provjerenih izvora. Slijedi pričanje same priče.
SEO obuhvaća brojne druge faktore, no o tome ćemo pričati u nekom od budućih blogova.
Odabir kanala distribucije
Kada imate svoju priču na papiru, rekli ste sve što ste htjeli kroz kvalitetan tekst prošaran ključnim riječima, ostaje vam odabir optimalnih kanala za distribuciju, odnosno odabir kanala kroz koje ćete pustiti svoju priču, a koji će donijeti najveći feedback vaših kupaca.
Svoj content možete distribuirati preko sadržaja na web stranici ili blogova, newslettera i društvenih mreža. Naravno, za svaki od navedenih kanala content je potrebno izmijeniti i prilagoditi format.
AKO TREBATE SAVJET, WEB STRANICU, USLUGU PISANJA CONTENTA I BLOGOVA ILI STRATEGIJU OGLAŠAVANJA