Važnost marketinga u doba krize

 

Šutnja nije uvijek zlatna. Posebice u ovom novom poslovnom svijetu koji se vrlo brzo izokrenuo i apsolutno promijenio pravila igre. Nova svakodnevica koju nam je nametnuo koronavirus se mijenja vrlo brzo, a samim time i naše poslovanje, načini prodaje i komunikacije s kupcima.

 

Distance doesn’t separate people, silence does.

 

Marketing je prvi na otpisu

Zadržavanje postojećih kupaca i privlačenje novih može biti spas za vaše poslovanje i tvrtku. Kako to ostvariti? Pomoću marketinga.

Nažalost, u kriznim vremenima većina tvrtki uštede traži upravo u marketingu. Budžeti se režu i kampanje se stopiraju. Takvi postupci su logični samo kratkoročno, jer rezanje marketing budžeta osim kratkoročne uštede ne donosi ništa dobro. Štednja u segmentu oglašavanja neće ostvariti željene efekte, posebice jer ćete kasnije morati uložiti mnogo više truda, vremena i novaca da bi se izborili za svoju publiku.

Kupci osluškuju, a ako vi ne komunicirate, budite uvjereni da će konkurencija iskoristiti sve prednosti te situacije.

Zašto ne smijemo šutjeti?

Zato jer su naši kupci i dalje u potrazi za informacijama. Online informacijama. Sve se mijenja, no određenu sigurnost nalaze u starim navikama te se i dalje redovito okreću online svijetu. A danas, lakše i brže nego ikada prije, online mogu zadovoljiti svoje potrebe ne samo za informacijama i zabavom, već i nabavkom svakodnevnih potrepština ili kupnjom novih krpica (koje će pokazati kada se kafići konačno otvore).

Zbog brojnih ograničenja oni ostaju kod kuće i sve više vremena provode uz ekrane laptopa / mobitela. Mijenjaju im se shopping navike i okreću se kvalitetnim online kanalima čija trenutna glavna funkcija je olakšati svakodnevicu. Upravo tu funkciju možete / morate preuzeti i vi.

Naše savjete o tome što objaviti na društvenim mrežama možete proučiti ovdje.

Prisutnost u digitalnom svijetu, informiranje i educiranje publike podsjetit će ih na vas, vaše proizvode i usluge, dok će se u nedostatku te poruke kupci okrenuti konkurenciji. To je činjenica.

Budite online

Ovo se posebno odnosi na digitalni marketing i oglašavanje na društvenim mrežama poput Facebooka i Instagrama koje pogone algoritmi za prikazivanje sadržaja korisnicima. Upravo ti algoritmi „odlučuju“ koji će se sadržaji prikazivati više, a koji manje. Kako? Preferirajući sadržaje s većim angažmanom korisnika. Jer svima je zapravo cilj da korisnik provede što više vremena na pojedinoj platformi. Dakle, ako na vašim stranicama nema sadržaja, zaboravit će vas i algoritam i kupci.

Sav trud koji ste ulagali pada u vodu.

Redovito ulaganje u online kanale i oglašavanje je jedina dugoročna strategija koja će vam osigurati normalno poslovanje u trenutnoj situaciji, ali i u svim (nadamo se boljim) situacijama koje nam slijede.

Naravno, da bi digitalno oglašavanje imalo smisla, morate imati dobru bazu odnosno kvalitetnu web stranicu ili web trgovinu s optimiziranim sadržajem. Ulaganje u sve navedeno je pametno ulaganje jer povratka “na staro” nema. Novostečene online navike korisnika neće nestati, već će postati najnovija svakodnevica, a svatko tko se već sada neće prilagoditi novim oklonostima, biti će u novoj krizi.

Krenite na vrijeme. 

 

 AKO TREBATE SAVJET, WEB STRANICU ILI STRATEGIJU OGLAŠAVANJA

Javite nam se na MARTINA@OMG-AGENCY.HR 

👉 na Facebook ili Instagram

Date: