Digital marketing & Covid-19

 

Kako pristupiti digitalnom marketingu i što objaviti na društvenim mrežama tijekom Covid-19 situacije u svijetu?

Ovo pitanje je aktualno u svim velikim i malim tvrtkama u Hrvatskoj, ali i svijetu. Kao što smo već pisali, situacije je do sada neviđena i njeni razmjeri, kao i posljedice su nepoznate. Pravila igre se mijenjaju iz dana u dan, ali i dalje moramo biti tu za svoju publiku jer ipak ovisimo o njenom raspoloženju i potrebama.

Korisnici su danas više nego ikad online, koriste sve dostupne kanale kako bi se informirali i bili u toku, ali i zadovoljili svoje brojne potrebe, a mi vam donosimo 5 osnovnih smjernica za marketing na društvenim mrežama & Covid-19.

 

1. Priznajte utjecaj situacije na vaše poslovanje

Ignoriranje Covid-19 ili pretvaranje da je sve normalno mogu u najboljem slučaju će naići na negodovanje i ignoriranje publike. Neka vaši pratitelji znaju da shvaćate i prihvaćate sve uvjete naše nove svakodnevice.

A to treba biti vidljivo u svim vašim objavama na web stranici i društvenim mrežama. Budite iskreni i otvoreni. Naglasite da ste svjesni situacije i da je “malo čudno” sada se reklamirati i ulagati u marketing, ali da se poslovanje mora i može nastaviti.

Objasnite se svojim kupcima, naznačite kako je sve što radite za dobrobit vaših radnika, objasnite svoje aktivnosti kao borbu za plaće i zadržavanje radnih mjesta.

Zvuči jednostavno, ali samo dodavanje tog konteksta i uvažavanje trenutne klime zaista čine razliku u humanizaciji vašeg brenda.

 

2. Ostanite u kontaktu kroz društvene mreže

 

Povežite se s vašom publikom! Tišina i neaktivnost na svim vašim društvenim mrežama je nešto što će razočarati vašu publiku. Osjetit će se nebitnima u trenucima kada ne plaćaju.

Ako trenutno ne možete prodavati svoje proizvode ili usluge, usredotočite se na dijeljenje sadržaja na Facebooku ili Instagramu, koji je u skladu s vrijednostima vašeg brenda. Podsjetite na događaje koji su vam bili bitni proteklih godina, podsjetite na objave ili galerije fotografija koje su dobile najbolju reakciju publike, podsjetite na svoj brend…

Budite prisutni i komunicirajte.

 

3. Dodana vrijednost u objavama

 

Pretvorite svoje društvene mreže u izvor vrijednih i zanimljivih informacija za svoje pratitelje na web stranici i društvenim mrežama. Informirajte ih i educirajte.

Umjesto da ih stalno tražite da kliknu, kupe ili sheraju, sada je vrijeme da se usredotočite na pružanje dodanih vrijednosti i obrazovanje vaše publike.

Napravite video ili infografiku, prezentirajte bitne statistike i promovirajte vrijednosti na kojima se temelji vaš brend.

 

4. Zatražite pomoć

 

Podijelite svoju priču i jasno komunicirajte način na koji vaša publika može podržati vašu tvrtku i brend – kako može pomoći. Jer ipak svi smo zajedno u ovome.

Isto tako ako vi možete pomoći. uradite baš to. Odvojite dio prihoda od svake kupnje u humanitarne svrhe i promovirajte tu akciju na svim dostupnim kanalima.

 

5. Budite suosjećajni

 

Covid-19 utječe na cijeli svijet, ali na različite načine. Kod objava sadržaja to svakako morate imati na umu. Pokažite razumijevanje i suosjećanje za sve nevolje u kojima se možda drugi pojedinci nalaze. Razmislite dvaput prije objavljivanja jer su neki od vaših pratitelja možda izgubili posao, brinu za voljenu osobu, pokušavaju raditi kod kuće s djetetom ili su bolesni.

Direktan poziv na kupnju više neće ostvariti željene rekacije. Naglašavanjem informacija koje su važne pokazujete kako shvaćate da trenutno nisu svi u mogućnosti kupiti ono što nudite, ali da smo u tome zajedno.

 

Kao što smo istakli prije, nitko (još) nije stručan u provođenju marketinških aktivnosti za vrijeme pandemije, stoga nemojte biti prestrogi prema sebi. Svi se prilagođavamo i učimo iz dana u dan.

 

AKO TREBATE POMOĆ U KOMUNICIRANJU SVOJIH INFORMACIJA I U USPOSTAVLJANJU ODNOSA S KUPCIMA

Javite nam se na MARTINA@OMG-AGENCY.HR 

👉 na Facebook ili Instagram

Date: