Mind your Google My Business – 5 razloga zašto otvoriti profil na GMB platformi

Pitate se što će vam još jedan profil i zašto ga otvoriti baš na Google My Business platformi?

Nekada davno kada ste doputovali u nepoznati grad, snalazili ste se pomoću papirnate karte dimenziaj 2×2 metra, blijedih sjećanja iz djetinjstva gdje se što nalazi (i nadali se da je još uvijek tamo) ili ste pitali nekog čiču koji je u nedjeljnom odijelu sjedio na istrošenoj stolici ispred svoje kuće. Pitali ste ga gdje je “to i to” što tražite, a uz smjernice dobili i poduže predavanje o njegovom obiteljskom stablu, povijesti grada i pikanterijama iz života svih okolnih susjeda.

Možda ste u tom trenu i pomislili “Čiča, mind your business!”, ali morate priznati da vam je u tom trenu poslužio kao odlična i ažurna info točka.

Danas nema papirnate karte ni čiče, ali svatko od nas ima mobitel. Ako tražite trgovinu, tvrtku ili najbliži kafić ukucat ćete u Google tražilicu svoju lokaciju i izlistat će vam se najbliže opcije. Kako?

Preko Google My Business platforme.

Sama činjenica da je Google My Business jedan u nizu izuzetno zahvalnih i korisnih kanala za promociju iz Google obitelji, vam govori da je otvaranje profila na ovoj platformi korak u smjeru unapređenja poslovanja. Povećava online vidljivost vaše tvrtke, poboljšava SEO, osigurava dobar prvi dojam, ali i konzistentnost u informiranju korisnika koji naiđu na vaš profil.

Znate li da je u prosjeku svaka treća Google pretraga usmjerena na lokalno, da 50% svih mobilnih korisnika koji traže lokalnu trgovinu u istom danu i posjeti tu trgovinu, te da čak 18% njih ostvari kupnju?

Ako navedeno i dalje nije dovoljan razlog da otvorite profil na Google My Business platformi, donosimo vam 5 osnovnih razloga obećanih u naslovu:

 

1. Google My Business je besplatan

Društveni medij, kao što su Facebook, Instagram i Twitter, uobičajeno su mjesto za promociju većine tvrtki. Besplatni su i relativno jeftini, (kroz targetirano oglašavanje na njima) možete doseći velike skupine potencijalnih kupaca u regiji. Iz istih razloga bi Google My Business trebao biti dio vašeg marketinškog arsenala. Posebice ako ste mala ili srednja tvrtka koja je usmjerena na lokalno/regionalno poslovanje.

2. Google My Business je odličan komunikacijski kanal za promoviranje vašeg brenda

Google My Business omogućuje objavljivanje ažuriranih informacija s web stranice vaše tvrtke, uključujući prezentaciju novih proizvoda, novosti, događanja i posebnih ponuda. Ogromna korist ovih postova je u tome što će se pojavljivati u rezultatima Google pretraživanja i na kartama potencijalnih kupaca. Redovitim postanjem informacija, fotografija i drugih sadržaja, pokazujete potencijalnim klijentima da ste angažirani i spremni pružiti daljnje informacije o ponudama ili događajima, a koji mogu prevagnuti kod odluke između vaše tvrtke i konkurenta.

Btw, par savjeta o brendiranju možete naći ovdje 👉 Kad netko kaže Apple – Brend ili ne?

3. Google My Business prikazuje ključne poslovne informacije na prikladan način u aktualnom vremenu

Google je izuzetno popularna tražilica i oni koji je koriste prilično su upoznati s alatima i značajkama platforme.

Podaci i infromacije o vašoj tvrtci, uključujući telefonski broj, web mjesto, adresa, fotografije, opis tvrtke i recenzije, pojavit će se prilikom pretrage na nenametljiv način i potaknuti trenutnu akciju na vašoj poslovnoj stranici. Ako imate svoju poslovnu stranicu?

Ako je nemate, par savjeta zašto je to krucijano pronađite ovdje 👉 Tražite radnika koji radi 24/7 i nikada nije mrzovoljan?

4. Google My Business omogućuje recenzije kupaca

Google My Business omogućuje jednostavno mjesto na kojem korisnici mogu ostaviti recenzije – dobre ili loš, koje vi preko nadzorne ploče možete nadzirati, odnosno pratiti i nja njih odgovarati.

Naš savjet je da odgovarate i na pozitinve i na negativne recenzije i komentare, jer tvrtke koje ignoriraju prigovore na web lokacijama s recenzijama bilježe pad zagovaranja od strane kupaca. Isto tako, ako vas netko pohvali, uzmite minutu dvije od svog vremena, da mu zahvalite na trudu i pozitivnim komentarima.

5. Google My Business omogućuje da upoznate svoje kupce

Dio nadzorne ploče Google My Business platforme je posvećen Uvidima. Riječ je o dijelu platforme koji pruža analitiku vaših korisnika. Riječ je o statistikama koje možete (ili morate) koristiti za poboljšanje marketinga i prodaje.

Saznajte kako kupci pronalaze vaš profil putem Google pretraživanja (direct, discovery, branded), upite koje koriste da bi vas pronašli, gdje kupci pregledavaju vašu tvrtku (tražilica ili karte) te što rade nakon što vas pronađu. Da li posjete vašu web stranicu, pošalju mail, nazovu vas ili jednostavno odu dalje.

U svakom slučaju, Google My Business profil ne zahtijeva puno vaše pažnje, a donijet će vam više upita i kupaca.

I zato je naš savjet da, bez obzira da li imate trgovinu, suvenirnicu, kafić, salon za masažu ili tvrtku s 30 zaposlenika, otvorite Google My Business profil. Što prije. Ažurirajte ga redovito i kupci će doći.

Ako trebate pomoć, javite nam se na

 

MARTINA@OMG-AGENCY.HR 

👉 na Facebook ili Instagram

Date: