Inspiracija i komunikacija u vrijeme korone

 

Situacija u kojoj smo se našli je do sada neviđena. Poslovanja velikih i malih tvrtki u velikoj su fazi prilagodbe, te se svi zajedno nalazimo na “ne označenom teritoriju”. Pandemija koju je uzrokovao COVID-19 virus je unijela nesigurnost i nemir u sve redove i teško je s velikom sigurnošću reći što nas čeka i kako će tržište, a pod time najviše ciljamo na kupce, reagirati u periodu koji je pred nama.

Posebice s obzirom na to da se situacija mijenja iz dana u dan.

Kako se tvrtke mogu prilagoditi i snaći u svemu navedenom i kako pronaći pravi put (natrag) do svoje publike?


Komunicirajte

U šumi informacija i smjernica, glavna misao koju ne smijete zaboraviti jest da je komunikacija (i u vrijeme korone) izuzetno bitna.

Vaši kupci ne smiju ni na sekundu pomisliti da su vam, sada kada im se potrošnja smanjila (a time i vaši prihodi) – nebitni. Ne smijete se dovesti u poziciju da kupci pomisle kako ste ih zaboravili u trenutku kada im je teško i kada ne kupuju vaše proizvode i usluge. Komunikacija preko društvenih mreža, web stranice s+i svih drugih dostupnih kanala ne smije stati, ali isto tako se ne može nastaviti kao da se ništa ne događa.

Odnose koje ste godinama gradili ne smijete zapostaviti, već svoje kupce podsjetiti da smo svi zajedno u ovoj situaciji.

 

Inspiracija i optimizam

 

Pojedinci i tvrtke se sada više nego ikada oslanjaju na online informacije kako bi bili informirani i u toku, ali i kako bi se povezali, zabavili i bili dio kolektiva. Vaši pratitelji provode više vremena na mreži nego ikad prije, pa vam se pruža jedinstvena prilika za produbljivanje odnosa sa svojom publikom i povećanje afiniteta prema brandu.

Dakle, prvo i osnovno ne smijete zapostaviti svoje online kanale – web stranice, društvene mreže i slično. Objavljujte informacije i sadržaje redovito, uz naglasak na iskrenost i zajedništvo u svakoj objavi.

Inspirirajte svoje kupce, unesite dozu optimizma u njihovu svakodnevicu i podsjetite ih da su vaši proizvodi i usluge još uvijek dostupni. Pred vama je izazov kako na nov i kreativan način promovirati svoju ponudu na prihvatljiv način.

 

Ali što objavljivati na društvenim mrežama?

 

U našem sljedećem tekstu donosimo vam 5 osnovnih smjernica za marketing na društvenim mrežama, koje nisu do sada testirane i provjerene (pa tako nažalost ne možemo garantirati njihovu 100%-tnu uspješnost), ali isto tako ne mogu štetiti vašem odnosu s kupcima, a time i poslovanju.

 

Ako trebate pomoć u komuniciranju svojih informacija, želja i u uspostavljanju odnosa s kupcima, ako se ne snalazite sami na ovom neoznačenom teritoriju –

javite nam se na MARTINA@OMG-AGENCY.HR 

👉 na Facebook ili Instagram

 

MARKETING – PUBLIC RELATIONS – BRANDING – DIGITALNI MARKETING – COPYWRITING – DIZAJN – EVENTI

 

Date: